Wednesday, August 07, 2013

Syawal.

Assalamualaikum.

Hello hye! Heee. Semalam baru sampai rumah dengan selamatnya setelah sekian lama berempuh di medan perang. Well, ayahanda pengetua kata kami warrior :3 Hehehehe. Puasa kami tak terasa sangat. Mana taknya, tiga minggu berturut-turut hadap buku sebab Pre-Trial. Tidur pukul 3 pagi, pukul 6 bangun. Tak sempat sahuq v.v Haih.

Hari ni last day kita semua berpuasa. So, apa perasaan bila nak raya ni? Mesti ada yang rasa "Yeay!! Esok raya. Tak sabar nak kutip duit rayaaaaa!!" Hahahaha kan? Ada jugak yang mungkin berperasaan, "Sayangnya nak tinggalkan Ramadhan.....". Untuk SPM candidates pulak, "Lepas raya trial SPM woiiiii!!!! Ergh Aku nak rayaaaa ~~~" Termasuklah aku v.v Even trial Mara dua minggu lambat daripada trial SPM states, tapi trial Mara 3 kali ganda susah broooo. Serious gila gua cakap lu. Mampuih aku nak perah otak. Exam biasa pun gua kantoi. Hadoi. Payoh gini payohhh ~

Dear SPM candidates, goodluck la nohhh. Kita beraya dengan buku lah gamaknya tahun ni. Alaaa bukan selalu. Tahun ni je. Struggle sekarang, senang kemudian. Iye dok? Wkwkwkwk. So study elok-2 nahhh :) Goodluckkk!!

Ucapan ringkas sebelum balik kampung.

Selamat Hari Raya untuk semua yang kenal NURUL HARTANTY BINTI HUSSIN the most annoying girl. Saya minta maaf kot kot ada buat salah yang saya sendiri tak sedar. Tak pun dah tahu buat salah, tapi buat buat taktahu je ke en. Tak minta maaf apa semua. Mungkin sebab saya malu, ataupun ego yang melampau. Hm...... Well, saya manusia biasa. Jadi sekarang, saya nak minta maaf sangat sangat sangat!! Harap dapat dimaafkan lah ye?

Nak balik kampung dah. Byebye!! Oh yaa, ayahanda pesan, jangan main mercun bola and so on, boleh main mercun pop pop je taw! Heee okay bye.

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN :)














.


Thanks for spending your time reading my entry ♥

No comments:

Post a Comment