Friday, November 04, 2011

Hari Khamis dan Jumaat

Assalamualaikum .

Sebenar nyaa malas nak type banyak banyak ,, tak da idea .. HIHI .. So gabungkan benda yang jadi selama dua hari dalam satu post and ringkas :) Okay start !

Hari Khamis ,, semalam lettew .. Semua banduan lepasan PMR Esempi pergi National Science Centre .. Syok taw ! Banyak benda colour pink dalam tuh .. Awwwwwww ! Saya suka ! Anda tak suka ? Up to you lahh sayonggg :D Aku pergi sana bukan belajar hape pun .. Nak happy happy je .. Tak sedar diri 17 hari lagi nak exam #watlek watpeace :D Lupa kan exam .. Happy happy okay anak anak .. Dua hari lagi nak exam baru study .. HOHO .. Kat sana sekejap jaa ,, pukul 12 balek .. Haiya ! Tak puas la cikguuuu ~ Kay tuh jaa pasal Pusat Sains Negara .. Nak story apa ada dalam tuh panjang berjela jela sampai esok tak habes .. Heee ^^v


Hari niey pulok .. Jumaat lorhhh .. Tak kan tataw .. HAHA apada ~ #HAHA gila --' Berbaju full BSM tapi tudung putih .. Tak syiokkkk ! -___________- 

Pengetua kita asal dari Kepala Batas taw and Kak Mira dah sengih sengih bila dengar nama tempat tuh .. Aku senyum jelahh #Dye perli aku lettew :P Suka persembahan dorang buat .. Paling best tarian aci aci buka pintu .. Bobby cool ! xD Terbaek dari ladang .. Pengetua suka tarian dye .. Untung laa ~ Semua terhibur .. Good job korang ;) Tak sia sia aku latih korang x) #HOHO tipuuu Pengetua kita dapat kereta taw ! Kereta yang orang baru kawen naek then lekat perkataan "JUST MARRIED" kat belakang kereta .. Smart taw ! Warna kuning xD
1
1
1
v


Lawa kan kan kan .. HAHA xD

Hari niey aku takda kakak kat sekolah .. Kakak kita tak datang :( Menumpang kasih dengan kakak orang ... Kesian kan .. Hukhukhuk ..


Mereka kakak orang .. Kakak aku hilang ..

Kay lahh .. Tak da idea .. Tak da mood .. Bye








Thanks for spending your time reading my entry ♥

No comments:

Post a Comment