Friday, September 16, 2011

Result Trial ~

Assalamualaikum 

Dah lama tak maen post post kan kan kan ?? Heee
Maklum lahh busy dok study nak trial ary tuhh .. Sekarang busy nak PMR pulak ..
Sementara tak ada benda nak buat ,, merepek laa .. HIHI

Disebabkan PMR lepas raya ,, mood study hilang kejap sbb sakan beraya :D
Raya raya nieh semua rumah nak pergi .. Semalam kita pergi rumah kakak kita :)
Pergi rumah Kak Mirza and Akim sekali .. Balek sekolah terus serbu rumah mereka .. HAHA :D
Kakak kita buat kek taw .. Sedap sedap sedap !

Tadi pulak pergi beraya rumah Pika , Aina and Dayah .. Dorang pown mai rumah kite taw .. HEHE
Kakak kite bila nak mai ?? HAHA
Pusing satu SP and BP .. Aku yang dulu tataw pape pasal tempat tempat niehh ,, dah taw dahh .. Siap dgn sejarah penubuhan lagi taw .. #kaytipu :P

Tak bukak buku langsung satu hari niey .. Bagus kan ?? Gud3 x)
Rest kan otak aku yang tak pernah rest niey .. Kesian ~

**************************************************************************************************************************
Okay dahh ,, balek pada topik sebenar ..

RESULT SAYA TERUK :)

Bila cikgu kata result dah keluar jaa menggeletar satu badan .. Exam kali niey teruk gilagila ~
Lepas tuh dorang kata pemarkahan kalau ikut PPD markah 80 keatas baru dapat A ..
Makin cuak aku dibuat nyaa .. Ish !

Cikgu bagi kertas yang mengandungi result kami .. Pas pas dari meja ke meja .. Lambat bona mereka niehh ..
Dah tengok result sendiri dok usha orang laen punya pulak .. Grrrrr
Aku tunggu turn sampai rehat tahu ! Tak pasal pasal aku tak pergi duty nak tengok result punya pasal --'

Bila dah dapat cari nama aku ,, nombor 22/40 , gred 5A 1B 2C ..
Teruk kan kan kan ?? Haiya !
Kalau ikut pemarkahan sekolah aku dapat 6A 1B 1C ..
C itu semesti nyaa SEJARAH ..

Sedih gila dengan result exam kali niey .. Teruk daripada exam mid year .. HUHU
Membe membe yang lain lagi sedih kowtt .. Patut dapat 8A jadi sikit sebab graf naik .. Hmmm
Harap PMR nanti dapat buat yang terbaek .. Nak 8A ! Doakan okay ? :)
Thanksss ~

*p/s : Zahirah Filzah , kita tak dapat result best mcm awak .. Sedih :(








Thanks for spending your time reading my entry ♥

No comments:

Post a Comment