Friday, February 03, 2012

Leaving Esempi ...

Assalamualaikum,
Hye readers ! How are you ? Lama tak update blog. Malas and taktahu nak update apa. Hehehehe
Last update pasal Tawaran pergi MRSM Kepala Batas. Sekarang nak update pasal MRSM jugak :)



Today was my last day as Esempian. And today was my busy day ! Kejap pergi pejabat, pergi bilik guru, pergi bilik SBPT, pergi bilik Kaunseling, pergi bilik Guru. Haih ~ Jelajah sekolah sebelum berhenti. LOL :D Penat ohh nak pergi sana sini. Settle segala macam benda. Haiya -.- Penat penat penat !

Cikgu semua bagi nasihat belajar rajin rajin, jangan lari dari asrama, jangan lupakan Esempi. InsyaAllah, saya tak kan lupakan Esempi. Saya tak kan lupakan kawan kawan. Saya ada banyak kenangan di Esempi. Esempi membuatkan saya layak untuk ke MRSM Kepala Batas. InsyaAllah saya tak lupa.

Hari ni jugak, saya mendengar macam macam perkara yg sering berlaku di asrama. Kecurian, buli, macam macam ada ~~~ Mula mula takut jugak. Tapi dah dapat tak kan nak tolak tawaran tuh pulak kan ? Rugi. Ramai lagi yg nak dekat luar sana. So, segala cabaran yg akan dihadapi di asrama cuba tempuh dengan sabar. InsyaAllah. Nurul kuat Nurul ! Yeah :D

Saya dah jumpa kawan yang akan daftar di MRSM Kepala Batas jugak. Kami jumpa di Facebook ~~~ :D Sweet tak ? Tak ? Kbai ! mukamerajuk.jpg K gurau. Nak tahu siapa ? Hohoho.


Ha, itulah dia. Her name is Nur Atiqah from MRSM Gerik. She's kinda friendly you know :D Belum apa apa dah excited nak jumpa. Mana taknya, dapat satu maktab kan. Mana tahu boleh jadi geng ! Hehehe. Comel kan dia ? Geram dapat kawan comel comel ni. Nak cubit cubit pipi dia. Hahaha

Dear Atiqah, kau je satu satu nya kawan sebaya yang aku ada dekat sana. Yang lain aku tak kenal. Kau jangan tinggalkan aku sorang sorang taw ! Aku tak biasa lagi dok asrama ni. Hehehe.

7hb gerak pergi Penang. 9 jam perjalanan maybe -.- Lama lah duduk dalam kereta. Grrrrr ! 8hb daftar. Dapat jumpa Atiqah. Yeay :D Dah kenal boleh jadi geng, okeng Tiqah ? Hehehehe. Cuti lagi bulan 3. Lama lagi nyahhh ~ Balik dengan Alep. Ehem ! Kbai




 Walau apa pun, saya tetap sayang Esempi





.
Thanks for spending your time reading my entry ♥

No comments:

Post a Comment